Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motylek_02

30. 11. 2011 2:33
Atai je sikovny

a zaujal me. Sice jsem nekoukala, ale narazila jsem na nej a koukla na vystoupeni. Co me prekvapilo, ze ho pozvala Prima, a uhradila mu naklady. Zila jsem v domeni ze je to o spontannim prihlaseni soutezicich, a prekvapilo mne, ze televize zajistovala ucastniky ze zahranici. Rovnez Ataiova cesta soutezemi. Na ukrajine temer finale, ale neuspel, ale v Cesku se mu to povedlo. Nevadi mi ze zvitezil, byl vyborny. Vadi mi, ze TV angazovala nektere ucastniky...

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3444x
Muzikant, otec na české poměry nadměrné rodiny, rvoucí se se životem a především sám se sebou o každou píď.

Seznam rubrik